Select Page

Περιγραφή

Το ePolis είναι ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που προσφέρει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες για τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, την παραγωγή και την οργάνωση των σχετικών εγγράφων και αναφορών καθώς και τη διαχείριση των διαδικασιών.

Το ePolis είναι σχεδιασμένο ώστε να χρησιμοποιείται εύκολα από όλους τους χρήστες και στόχος του είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, η υλοποίηση των έργων εντός προϋπολογισμού και χρονοδιαγραμμάτων και η παροχή κάθε είδους πληροφορίας προς τη διοίκηση για τη διευκόλυνση της λήψης αποφάσεων. Μια νέα προσέγγιση στη διαχείριση έργων

Η υφιστάμενη κατάσταση στους Οργανισμούς και φορείς χαρακτηρίζεται από πλήθος μη τεκμηριωμένων διαδικασιών και έλλειψη τυποποίησης των εντύπων που χρησιμοποιούνται. Με στόχο τη βελτίωση αυτής της κατάστασης η εφαρμογή ePolis έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι:

  • Σύμφωνη με τους νόμους και τις διατάξεις του Ελληνικού Δημοσίου αλλά και των οδηγιών της ΕΕ για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα
  • Πραγματιστική και ευέλικτη ώστε να αντιμετωπίζει τις ειδικές καταστάσεις και τις διαρκείς αλλαγές
  • Εύκολη στη χρήση για να εφαρμόζεται στην πράξη από όλο το προσωπικό και να μην απαξιώνεται στην πορεία
  • Αναπτυγμένη σε σύγχρονες τεχνολογίες, με δυνατότητα χρήσης σε δίκτυα και διασύνδεση με άλλες εφαρμογές

Το ePolis αποτελείται από υποσυστήματα που μπορούν να λειτουργήσουν είτε ανεξάρτητα, είτε σε συνεργασία όπου και επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Διαχείριση προγραμματισμού έργων

  • Διαχείριση προγραμματισμού έργων με καταγραφή των χρηματοδοτούμενων δράσεων
  • Σύνταξη και παρακολούθηση ετήσιων τεχνικών προγραμμάτων έργων με δυνατότητα αναθεώρησης
  • Παρακολούθηση της χρηματοδότησης από εθνικές και ευρωπαϊκές πηγές, των πληρωμών των έργων καθώς και της ανάλυσης τους σε πηγές χρηματοδότησης και επιλέξιμες δαπάνες
  • Παρακολούθηση υποέργων / δράσεων
  • Τεχνικά έργα (με δημοπράτηση και αυτεπιστασίες), Μελέτες (με διαγωνισμό και ίδια μέσα), Προμήθειες, Υπηρεσίες, άλλες δράσεις
  • Πλήρη φάκελο υποέργου με όλα τα στοιχεία και το ιστορικό
  • Αναλυτικά στοιχεία για τους διαγωνισμούς, τις υπογραμμένες συμβάσεις και τα χρονοδιαγράμματα
  • Αναλυτικά στοιχεία και την παρακολούθηση του φυσικού αντικείμενου και τις πληρωμές του έργου
  • Διαχείριση εγγράφων και αυτόματη παραγωγή εντύπων
  • Πλήρη σειρά στατιστικών και πληροφοριακών αναφορών

Διαχείριση διαδικασιών

  • Εργαλεία σχεδιασμού και αποτύπωσης των διαδικασιών και του συστήματος ποιότητας του οργανισμού
  • Διαχείριση και ανάκτηση πληροφοριών και ενεργειών από την εκτέλεση των διαδικασιών
  • Αυτόματη παραγωγή καθηκόντων – εργασιών για κάθε χρήστη.

Το ePolis μπορεί επίσης να ολοκληρωθεί με σύνδεση με άλλα πληροφοριακά συστήματα του οργανισμού όπως για παράδειγμα των οικονομικών υπηρεσιών.

Τι παρέχουμε

Το ePolis είναι ένα σύνθετο προϊόν που χρησιμοποιείται ταυτόχρονα από πολλούς χρήστες που βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα του οργανογράμματος ενός φορέα ή οργανισμού. Για την, όσο το δυνατόν, πιο γρήγορη και ομαλή ενσωμάτωση του λογισμικού στην καθημερινή λειτουργία του οργανισμού, η ACE-Hellas διαθέτει μαζί με την εφαρμογή και μια σειρά από πρόσθετες υπηρεσίες:

  • Μελέτη, καθορισμός και αντιμετώπιση των αναλυτικών απαιτήσεων και ιδιαίτερων αναγκών κάθε πελάτη
  • Εγκατάσταση της εφαρμογής σε υφιστάμενες υποδομές και παροχή τυχόν συμπληρωματικών προϊόντων και υπηρεσιών
  • Παραμετροποίηση της εφαρμογής με καταχώρηση των στοιχείων βιβλιοθήκης, οργανογράμματος και συναλλασσόμενων καθώς και προσαρμογή του χώρου εργασίας και των δικαιωμάτων πρόσβασης των χρηστών
  • Εκπαίδευση των χρηστών στο περιβάλλον και στον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής
  • Διαρκή υποστήριξη των χρηστών, είτε τηλεφωνικά, είτε με τη χρήση συστήματος απομακρυσμένης βοήθειας
  • Τακτικές νέες εκδόσεις του προγράμματος με βελτιώσεις, νέες δυνατότητες, εκτυπώσεις και έντυπα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των χρηστών

Οφέλη

Το ePolis προσφέρει μια σειρά από λύσεις σε προβλήματα και απαιτήσεις που προκύπτουν σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού. Τα οφέλη από τη χρήση του προγράμματος γίνονται γρήγορα αισθητά τόσο από τον μηχανικό της Τεχνικής Υπηρεσίας, όσο και από τα στελέχη και τη διοίκηση του φορέα.

Οφέλη για την Διοίκηση

  • Συγκέντρωση σε ένα κεντρικό σημείο όλων των πληροφοριών για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις άλλες δράσεις του οργανισμού
  • Εύκολη και άμεση πρόσβαση σε επιτελικές συγκεντρωτικές πληροφορίες που διευκολύνουν τη λήψη αποφάσεων
  • Διαχείριση των δικαιωμάτων των χρηστών στην πρόσβαση, καταχώρηση και άντληση των πληροφοριών
  • Αύξηση της παραγωγικότητας του φορέα και προώθηση της υλοποίησης των έργων εντός προϋπολογισμού και χρονοδιαγράμματος
  • Προώθηση της τυποποίησης των εγγράφων

Οφέλη για τον Προγραμματισμό

  • Πλήρης καταγραφή όλων των χαρακτηριστικών των χρηματοδοτούμενων δράσεων και έργων
  • Εύκολη και εποπτική σύνταξη και αναθεώρηση των ετήσιων τεχνικών προγραμμάτων του φορέα
  • Άμεση και διαρκής πληροφόρηση για όλα τα στοιχεία σχετικά με ποσά, χρηματοδοτήσεις, πληρωμές, και πιστώσεις
  • Εύχρηστο εργαλείο αποτύπωσης και παρακολούθησης του συστήματος ποιότητας και των διαδικασιών που εφαρμόζει ο φορέας
  • Άμεση εποπτεία της τρέχουσας κατάστασης των διαδικασιών του συστήματος ποιότητας

Οφέλη για τους Υπεύθυνους των έργων

  • Αυτόματη δημιουργία και συμπλήρωση των εντύπων του οργανισμού όπως αποφάσεις, διαβιβαστικά, διακηρύξεις κλπ.
  • Αρχειοθέτηση όλων των σχετικών με το έργο εγγράφων που υπάρχουν σε κάθε είδους ηλεκτρονική μορφή δημιουργώντας έτσι το ιστορικό του έργου
  • Άμεση και διαρκής πληροφόρηση για όλα τα στοιχεία κάθε έργου, τους διαγωνισμούς, τις συμβάσεις, τις προθεσμίες, την υλοποίηση και τις πληρωμές
  • Στατιστικές πληροφορίες από πολλά έργα με αναφορές και γραφικές παραστάσεις για κάθε συνδυασμό πληροφοριών
  • Αυτόματη ενημέρωση κάθε μέρα για τις εργασίες που πρέπει να εκτελεστούν με βάση τις διαδικασίες του συστήματος ποιότητας του φορέα
  • Επισημάνσεις και προειδοποιήσεις για χρονικά όρια και προθεσμίες

Οφέλη για όλους τους χρήστες

  • Σύγχρονο, εύχρηστο και ευέλικτο περιβάλλον εργασίας που απαιτεί ελάχιστο χρόνο για την εκμάθηση του
  • Κάθε χρήστης διαμορφώνει τις οθόνες του προγράμματος ανάλογα με τις ιδιαίτερες λειτουργικές και αισθητικές προτιμήσεις
  • Ισχυρά και ευέλικτα εργαλεία αναζήτησης, ομαδοποίησης και ταξινόμησης σε κάθε επίπεδο της εφαρμογής
  • Περιβάλλον εργασίας ειδικά σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιείται ο χρόνος καταχώρησης των στοιχείων
  • Έτοιμες εκτεταμένες βιβλιοθήκες βασικών στοιχείων για ευκολία στην αναζήτηση και καταχώρηση

Που Απευθύνεται

Το ePolis απευθύνεται στους τελικούς δικαιούχους δράσεων που χρηματοδοτούνται από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα όπως το ΕΣΠΑ. Φορείς που μπορούν βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους με την χρήση της εφαρμογής είναι μεταξύ άλλων:

  • Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α και Β βαθμού
  • Οργανισμοί του ευρύτερου Δημόσιου τομέα που διαθέτουν διεύθυνση ή γραφείο Προγραμματισμού και Τεχνική υπηρεσία
  • Φορείς που δημοπρατούν και εκτελούν δράσεις όπως τεχνικά έργα, μελέτες, προμήθειες και υπηρεσίες

Διαχειριστική επάρκεια

Το ePolis είναι επίσης απαραίτητο στους φορείς που διαθέτουν ένα σύστημα ποιότητας και θέλουν ένα εργαλείο για την αποτύπωση και την εφαρμογή των διαδικασιών που ακολουθούν. Η διαχείριση των έργων με τη χρήση του ePolis καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις για την εφαρμογή διαδικασιών που πιστοποιούν τη διαχειριστική επάρκεια του φορέα:

  • Προγραμματισμό έργων – ενεργειών
  • Σχεδιασμό και ωρίμανση έργων
  • Διενέργεια διαγωνισμών και ανάθεση συμβάσεων
  • Παρακολούθηση και διαχείριση έργου, πιστοποίηση φυσικού αντικείμενου
  • Οικονομική διαχείριση έργου

Τεχνικές Προδιαγραφές

Το ePolis είναι εφαρμογή βασισμένη σε σύγχρονες τεχνολογίες, με δυνατότητα χρήσης σε δίκτυα και διασύνδεση με άλλες εφαρμογές.

  • Ανάπτυξη σε τεχνολογία .ΝΕΤ
  • Εγκατάσταση σε κεντρικό εξυπηρετητή και χρήση SQL Server 2008 για την αποθήκευση και διαχείριση των δεδομένων
  • Δικτυακή εφαρμογή διαθέσιμη σε πολλούς χρήστες με κεντρική διαχείριση πρόσβασης και ελέγχου
  • Τα δικαιώματα πρόσβασης ρυθμίζονται τόσο οριζόντια, δηλαδή ανά λειτουργία και οθόνη όσο και κάθετα δηλαδή ανά έργο
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με άλλα πληροφοριακά συστήματα κατά παραγγελία
  • Εξαγωγή των αναφορών σε διαφόρους τύπους εγγράφων (html, xls, pdf)
  • Λειτουργικό σύστημα Windows XP ή νεώτερο
  • (Vista, Windows 7, Windows Server 2003 /2008)
  • Υπολογιστής με επεξεργαστή Pentium IV ή νεώτερο
  • Μνήμη RAM τουλάχιστον 1GB
  • Ελεύθερος χώρος δίσκου τουλάχιστον 1GB
  • Ανάλυση Οθόνης τουλάχιστον 1024Χ768

ACE-Hellas S.A.

Integrated Solutions
WordPress Lightbox