Επιλογή Σελίδας

Βελτιωμένη έκδοση του συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων ACE ERP

[post-date]
[lastupdate]

Αθήνα, Νοεμβρίου 2013 – Για μια ακόμα φορά, η ACE-Hellas πρωτοπόρος στον τομέα της, ανοίγει νέους δρόμους στην τεχνολογία και ανακοινώνει τη νέα βελτιωμένη έκδοση του διεθνώς καταξιωμένου συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων, ACE ERP. H νέα έκδοση ενσωματώνει καινοτόμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, που καλύπτουν πολύπλευρα, τις πολυσύνθετες απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.

Το ACE ERP αποτελεί τη βέλτιστη λύση για την πλήρη κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών κάθε εταιρείας, προσφέροντας  υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, οι οποίες έχουν ως βάση το cloud, μειώνοντας ταυτόχρονα τα λειτουργικά κόστη, ελαχιστοποιώντας το χρόνο απόκρισης και αποκτώντας παράλληλα ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα.

Η εγκατάσταση του συστήματος ACE ERP στην επιχείρηση αποτελεί στρατηγική επιλογή  που οδηγεί στη βελτιστοποίηση της αναδιοργάνωσης των επιχειρησιακών διαδικασιών και κατά συνέπεια στην αύξηση του επιπέδου των πωλήσεων και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Οι δυνατότητες του νέου συστήματος είναι πολύπλευρες, αφού συνδυάζουν πολύ φιλικό περιβάλλον χρήσης, υψηλά επίπεδα ασφαλείας, ενώ ο χρόνος εκπαίδευσης, παραμετροποίησης και εγκατάστασης είναι ελάχιστος.

Το ACE ERP είναι ένα κοστοκεντρικό σύστημα, παρέχοντας τη δυνατότητα συνολικής οικονομικής διαχείρισης των δραστηριοτήτων μίας εταιρείας. Αποτελεί προϊόν πολύχρονης πείρας και αναπτύσσεται διαρκώς με τη χρήση των πλέον σύγχρονων προγραμματιστικών εργαλείων και τεχνολογιών. Η εφαρμογή γίνεται άμεσα αποδεκτή από τους χρήστες λόγω της πληρότητάς της, της ευκολίας στη χρήση και στην παραμετροποίηση της. Επιπλέον, η πρόσβαση στο ACE ERP είναι δυνατή από τους εξουσιοδοτημένους χρήστες τόσο από τοπικό δίκτυο της επιχείρισης, όσο και εξ αποστάσεως μέσω WEB παρέχοντας τη δυνατότητα καταχώρησης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Στη διοίκηση παρέχει άμεσα και με ταχύτητα, όλη την απαραίτητη πληροφορία χωρίς να απαιτούνται ταυτόχρονα εξειδικευμένες γνώσεις, ενώ είναι σύννομο με τον Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (ΚΦΑΣ) που ισχύει από την αρχή του έτους.

Το ACE ERP, έχει δημιουργηθεί, αναπτύσσεται και υποστηρίζεται εξ ολοκλήρου από την ACE-Hellas, ενώ αποτελεί τη σημαντικότερη επένδυση για μια εταιρεία, αφού αποσβένεται πολύ γρήγορα. Η διαχείριση της πληροφορίας, μετατρέπεται σε εργαλείο για προβλέψεις, σχεδιασμό και λήψη ορθολογικών επιχειρηματικών αποφάσεων και ως εκ τούτου δίνεται υπεραξία στην επιχειρηματική κουλτούρα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ACE-Hellas και τα προϊόντα της, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.ace-hellas.gr

Σχετικά με την ACE-Hellas

Η ACE-Hellas AE (www.ace-hellas.gr) ιδρύθηκε το 1979 και από το 1999 είναι μέλος του ομίλου Quest. Σήμερα έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πλέον καινοτόμους παρόχους ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Στρατηγικός συνεργάτης των μεγαλύτερων εταιριών στο χώρο της πληροφορικής (Apple, Dell, HP, Contex, Microsoft, Autodesk, κ.ά.) και με πελατολόγιο που περιλαμβάνει περισσότερες από 7.000 εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ACE-Hellas έχει αναπτύξει πέντε τομείς δραστηριοποίησης: CAD Solutions (ανάπτυξη, διάθεση και υποστήριξη εφαρμογών τεχνικού λογισμικού), Mobile Solutions (ανάπτυξη, διάθεση και υποστήριξη πρωτοποριακών mobile εφαρμογών), Hardware Solutions (διάθεση και τεχνική υποστήριξη του εξοπλισμού του γραφείου σας), ERP Solutions (ανάπτυξη και διάθεση ERP/CRM εφαρμογών) και Retail Solutions (καταστήματα Golden-i, προϊόντα και αξεσουάρ λιανικής).

Υπεύθυνη επικοινωνίας:

Πέννυ Ιωακείμ

Τηλ: 2106068636

Fax: 2106068699

Κιν: 6946907908
E-mail: [email protected]

WordPress Lightbox